iletisim@rumelivifi.com.tr
0850 840 1221

Sıkça Sorulan Sorular

RumeliWifi > Genel > Sıkça Sorulan Sorular

1-Nasıl abone olabilirim? Abonelik başvurusu  için ofsimize gelmeniz gerekmektedir.

2-Abonelik için gerekli evraklar ?

bireysel abonelik için gerekli evraklar kimlik fotokobisi kurumsal abonelikler içingerekli evraklar vergi levhası veya ticaret odası kaydı gerekmektir.

3-Başka adrese taşıma (nakil)yapılabilir mi ?

ofisimizle doğrudan iletişime geçildiği taktirde hizmet verdiğimiz bölgeler içerisine nakil yapılmaktadır.

4-Kurulum ücretini taksitlendirme yapılabilir mi ?

Nakit ödemelerde taksit yapılamamaktadır fakat kredi kartı ile ödeme yapıdığı taktirde taksitlendirmemiz mevcut.

5-Ödemeler nasıl yapılmakta ?

ofisimizden kredi kartı ve nakit şeklinde veya web sitemizde bulunan iban numaralarından herhangi birine havale veya eft şeklinde ödeme yapılmaktadır.

6-6mgbt ,8mgbt veya 10mgbt ne anlama gelir ?

mgbt terimleri herhangi sınır veya kota değildir bu terimler alabileceğiniz hız güçlerini belirtmektedir.

7-Başvuru yapıldığı taktirde kurulum süresi ?

ofisimize başvuru formu bırakıldığı takdirde maksimum 7 gün içerisinde kurulum yapılmaktadır.

8-Modeminiz görünen  wireless ismi nedir ?

 wifi bağlanmaya çalışınızda internet dağıtımının size ait olduğunu belirten isim .

9-Faturalarımdan nasıl haberdar olabilirim ?

tarifenizin bitmesinden iki gün önce sistemimizdeki kayıtlı olan telefona mesaj aracılığla bilgilendirme yapılmaktadır.

10- arıza halinde ne yapmalıyız ?

ofisimize telefonla veya direk olarak iletişime geçildiği takdirde arızanız en kısa süre içerisinde giderilmektedir.

11- diğer odalarda veya diğer katlarda internet çeker mi ?

modemin çekim alanı için herhangi bir garanti veremiyeceği gibi ilgili çekim firmamız ile ilgili değildir. Elinizde bulunan modem veya tarafımızdan temin ettiğiniz modem kurulumu yapıldıktan sonra abone tarafından  kontrolu yapılması gerekmektir.eğer ki istediğiniz noktalarda çekim yoksa ek olarak alan genişletici(repeater) alabilir, sinyal seviyeniz yükseltebilir ve her alanda yüksek sinyal ile bağlantı kurabilirsiniz.

12- internet üzerinden havale veya eft yapıldıktan sonra tarifem hemen güncellenir mi ?

yapılan işlemler bir (1)iş günü içerisinde dikkate alınmaktadır.

13- servis çağrıldığında herhangi bir ücretlendirme yapılır mı ?

modemin fabrika ayarlarına döndürülmesi (resetlenmesi) evinizin içerisinde bulunan kablonun koparılması veya ezilmesi adaptörlerin takılı olmaması yada yanlış takılı olması arıza kaydı oluşturulup hiçbir arıza bulunmaması halinde ücretlendirme yapılımakta bunların dışında oluşan arızalarda ücret alınmamaktadır.

14- merkezi sistem olduğun hız düşüklüğü yaşanır mı ?

hız düşüklüğü yaşama cihaza daha fazla internet verildiğinden aynı cihaz ile birden fazla kişi  aldıkları hızda internet kullanabilirler ve birbirlerin hızlarından etkilenmez .

15- aboneliğin iptali halinde ?

kurumlum yapıldıktan sonra ki ilk on(10)gün içerisinde memnun kalmadığınız takdirde ücretiniz idade edilmektedir bu süre aşımı sonrasında ücret idadesi yapılmamaktadır.

16- abonelğimi dondurabilirmiyim ?

Yılda toplam otuz(30)gün kullanmama hakkınız bulunmakta bu süreyi geçtiği taktirde aboneliğiniz için iptal işlemleri başlatılmaktadır.

17-istediğim zaman tarife (hız)değişikliği yapabilirmiyim ?

tarifenizin bitiminde istediğinizi tarafımıza bildirdiğiniz taktirde gerekli işlem yapılacaktır.

18- gündüz saatteleri içerisinde internetimiz iyiyken akşam saatelerinde sorun yaşıyoruz?

gündüz saatlerinde evinizde internet kullanan kişi sayısıyla akşam saatlerinde internet kullanan kişi sayısı değişmekte olabilir bu durum da minumum hız düşüklükleri yaşayabilirmisiniz bu konu hakkında tarafımıza bilgilendirme yaptığınız taktirde detaylı bilgi alabilirsiniz.

19-tarafımızda bulunan ADSL modemi kullanabilir miyim ?

Dış ortam cihazı eğer binanızda sadece sizin tarafınızdan kullanılıyorsa bir çok ADSL modem sistemimize uyumludur. Eğer merkezi sistem olması durumda WAN portu olan bir modem/router temin etmeniz gerekmektedir . tarafınızda bulunan modemi bize göstererek uyumlu olup olmadığı hakkında bilgi edinebilirsiniz .